Blackened soul

Egy személyes blog, napló helyett. Az író twittere: http://twitter.com/TrueMetatron - Nézd meg mit hallgatok most: www.last.fm/user/Tut87

Friss topikok

HTML

Napló 4: Péntek 13 - 2008

2014.02.05. 02:43 | wowerman | Szólj hozzá!

Ez a 2008-as péntek 13 története, annak is inkább az eleje. Hogy miért? Mert az eleje megmutatja hogy talán egy utolsó szalmaszálnyi reményem még lehet arra hogy jó dolgok lesznek Anikóval. Mivel egyszer már történt hasonló.

2005 volt, végre kiszabadultam a gimnáziumból, és nagyon jó volt. Az akkori trendnek megfelelően az interneten főleg php fórumokon töltöttem az időmet, illetve főleg egyen. Ez abból a szempontból volt különleges hogy egy bizonyos kedvelt dolog köré csoportosultunk. Tehát a közös téma adott volt. Nem is egyedül voltam ebben hanem az egyik legjobb barátommal, Gáborral.

A dolog odáig fajult hogy igény lett egy "klubtalálkozóra". Végül sok ilyen alkalom volt, sűrűn összejártunk egy bizonyos maggal, főleg az Íjász sörözőbe. Így ismertem meg Orsit. Kedves, szép, kicsit félénk lány volt. Engem rögtön elvarázsolt a fehér bőrével, fekete hajával és világoskék szemeivel. Nem akarok senkit sem untatni a részletekkel, a lényeg hogy 2005 ősze folyamán az egyik találkozón már nyilvánvalóvá vált a dolog. A szokottnál több alkohol hatására én és ő is feloldódtunk és végülis megtörtént az első csók, pont amikor már indult volna mindenki haza. Mi ketten úgy döntöttünk hogy ezt nem hagyjuk annyiban, és csak a hajnali járatokkal jutotunk végül haza. Az éjszakát főleg sétálva illetve padokon ülve töltöttük, beszélgettünk és a többi... 

Ennek folyományaként hamarosan egy randira is elmentünk, ami nagyon jó volt, jól kijöttünk, és boldogan mentem haza. Persze később jött a feketeleves, Orsi írt hogy ő nem akar bántani de ezt nem tudja folytatni, stb (ismerős?). Volt ekkor főiskolán egy nagyon jó lány barátom, Andi, aki ekkor kicsit meg is utálta Orsit, azért mert fájdalmat okozott nekem. Szerencsére Andival azóta is jóban vagyunk bár kevesebbet beszélünk (néha kicsit szerelmes is voltam belé, szokásos). 

Mindegy, nehezen de túlléptem Orsin és elfelejtettem. Eközben szintén a fórumon megismerkedtem egy lánnyal, Eszterrel, akivel szintén a kor szokása szerint MSN-en beszélgettünk sokat. Vicces de végül valahogy megtetszettünk egymásnak és elhatároztuk hogy járunk. Namost ő egri volt szóval ez nem jelentett túl sok találkozót... Viszont 2005 végén együtt tudtunk menni egy előszilveszteri buliba Annához. Aki szintén fórumos volt és többeket is meghívott a kocsmázós csapatból, például Orsit is. Nekem ez nem jelentett már sokat, teljesen szerelmes voltam Eszterbe. Orsinak viszont annál többet... Kb fél óra volt még csak a buliból de Orsi teljesen idegesen bejelentette a házigazdának hogy a legjobb barátnőjének szüksége van rá és ezért el kell mennie. Ez még fontos lesz. Végül szépen lement a buli, jól éreztük magunkat (és egymást). 

Hogy rövidre fogjam, nyilván a távolság (és egy ex iránti érzelmek fellángolása miatt) Eszter szakított velem. Nem emlékszem pontosan mikor lett kimondva de 2006 január 13-a is péntek volt... De a dátum bizonytalansága miatt ezt nem fogom a fekete napra (annyira...). Le voltam sújtva mert nagyon szerettem (és az eddigi legszebb barátnőm volt), de mit lehet tenni, the show must go on.

Lassan de felvettem a kapcsolatot Orsival. Igazából ekkor derült ki, hogy ő azóta is sokat gondolt rám... Anno azért rohant el az előszilveszteri buliról mert rájött hogy kellek neki és nem bírta nézni hogy Eszterrel vagyok. Namost, elkezdtem közeledni hozzá... ha szeretünk valakit az 100%-ban csak nagyon sokára múlik el. Nagyon sokat beszélgettünk, és habár ő keresett meg engem még mindig volt benne valamilyen gát. Igazából nagyon kevés önbizalma volt, és valahogy nem hitte el hogy ő lehet kapcsolatban, és lehet boldog, és hogy ez olyan egyszerű hogy csak össze kell jönni, egy párnak lenni és kész. De végül, 2006 április 8-án, egyfajta születésnap (körül)i ajándékként, fél évvel azután hogy elutasított, végre egy pár lettünk.

És hogy hol a péntek 13? 
Hát két év múlva, 2008 június 13-án írt nekem hogy találkozzunk másnap, és végülis 14-én szakítottunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://blackened.blog.hu/api/trackback/id/tr805799477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása