Blackened soul

Egy személyes blog, napló helyett. Az író twittere: http://twitter.com/TrueMetatron - Nézd meg mit hallgatok most: www.last.fm/user/Tut87

Friss topikok

HTML

Napló 1: Péntek 13 - Első rész

2014.01.12. 19:15 | wowerman | Szólj hozzá!

Nem vagyok babonás. Egyetlen dolog van amitől (jogosan) tartok, ez a péntek 13. Két szakítás, és egy nagyon jó kapcsolat esélyének az elvesztése fűződik hozzá. A legutóbbi épp egy hónapja történt. De a történet 2013 október 12-én kezdődik.

Nem tudtam hogy különleges nap lesz, bár az ember sosem tudja előre. Ő keresett meg engem (nevezzük Anikónak), mert meglátott egy közös csoportban és kíváncsi volt rá hátha ismerjük egymást. Először erről kezdtünk el beszélgetni vele, de később mindenről, bármiről. Minden nap ráírtunk a másikra, egyre inkább összebarátkoztunk. Én először nem gondoltam rá romantikusan, egyrészt mert nem is igazán kerestem párt, másrészt mert nem vagyok az a fajta aki rögtön ráugrik egy lányra aki kedves vele (és gondoltam úgyis van pasija egy ilyen lánynak), harmadrészt mert akkor még Biankával randiztam. Vicces így visszagondolva… Biankával nem is igazán illettünk össze, a második randin már inkább Anikóra gondoltam, nem is volt több találkozónk Biankával. November 24-én összeszedtem minden bátorságomat és megkérdeztem őt… és legnagyobb örömömre igen volt a válasz, ő is hasonlóan úgy gondolta hogy jó lenne találkozni.

November 30-án randiztunk és nagyon jó volt. Nem volt semmi extra, bár ha tudtam volna szívesen elvittem volna a pl a Wasabiba. Így visszatekintve több dologról is beszélhettünk volna, vagy esetleg több romantika… de így is jó volt.

Utána viszont egy kicsit eltűnt. Még egy beszélgetést el tudtam érni vele úgy hogy megcsörgettem, és utána feljött Facebookra, még akkor sem látszott semmi rajta. Ez azért is volt fontos mert meg akartam lepni… finoman kipuhatoltam kb hol lesz másnap, és vártam rá december 4-én két blueberry muffinnal… viszont a hely ahol volt több útvonalon megközelíthető, így valószínűleg elkerültem őt. De nem zavart, így is simán vártam rá 2 órát a téli utcán, és nem bántam meg. Ezután viszont tényleg eltűnt. Kezdtem aggódni, egyébként is alapvetően pessz... realista típus vagyok. Én először azt hittem hogy nagyon rámásztam, úgyhogy nem kerestem minden nap, csak néha, 1-1 Facebook üzenettel vagy smssel. Az e-mail címét nem ismertem. És akkor, december 13-án, pénteken, megláttam: blokkolt engem Facebookon.

"The love you can't have lasts the longest, feels the strongest, and hurts the most."

A bejegyzés trackback címe:

https://blackened.blog.hu/api/trackback/id/tr35754817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása